Blue Monday? Niet met deze hilarische leestips!

Het is weer zover: Blue Monday, de meest depressieve dag van het jaar. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben zelf sowieso al niet dol op winter en al helemaal niet op de maand januari dus ik snap dat ‘feeling blue’ wel. Maar niet getreurd: voor wie wel een oppepper kan gebruiken heb ik een overzicht gemaakt van de vrolijkste en meest hilarische boeken die ik tot nu toe heb mogen recenseren. Lachen gegarandeerd!

Voor peuters & kleuters

De poepfabriek                                                  Lekker! Nee vies!

poepfabriek      lekker

De groeten van de krijtjes                                  Wiebeltand

krijtjes    IMG_2385

beginnende lezers (6-8 jaar)

Een olifant op de stoep                                         De verschrikkelijke meneer Gom

olifant        IMG_3413

Midden- en bovenbouw (8+)

Niek de Groot in topvorm                                    Dagboek van een muts; Puppylove

niek                        dagboek

 

Met deze titels kun je Blue Monday zeker weten te lijf! Heel veel leesplezier gewenst.

 

Plaats een reactie